Student på NTFs landsmøte

Landsmøtet inneholder gode muligheter for å knytte kontakter og bli bedre kjent med NTF for studenter. På programmet står det et eget lunsjforedrag for studenter, samt den tradisjonelle posterpresentasjonen og utdeling av NTFs studentforskerpris.

Deltakelse på NTFs landsmøte er gratis for studentmedlemmer, og gir mulighet for deltakelse på alle foredrag alle dager. NTF-Student har egen stand på NTFs torg, og studentene tilbys et eget studentforedrag med sponset lunsj.

NTFs studentforskerpris

NTFs studentforskerpris er opprettet for å stimulere til økt forskningsaktivitet allerede i studietiden. Hvert år nominerer lærerstedene to masteroppgaver/studentprosjekt som presenteres på NTFs Landsmøte. Presentasjonene blir vurdert av en jury som blant annet vil vektlegge kreativitet, selvstendighet, faglighet og presentasjonsevne. Beste presentasjon honoreres med kr 15 000 og NTFs diplom, og vil presenteres i NTF Tidende.

IMG_5301_fix

Bilde: Vinnere av NTFs studentforskerpris 2017: Elise Bjørheim, Hanne Krutnes, Siri Pettersen og Vilde A. Sagen fra UiT

Ikke medlem enda?

Vi minner om at vårt studentmedlemskap også er gratis!
Bli medlem i dag!