Nytt tilbud om pensjonsavtale gjennom Storebrand

Selvstendig næringsdrivende har nå muligheten til å opprette en svært gunstig pensjonsavtale gjennom Storebrand. Forutsigbare betingelser, relevant rådgivning og hjelp til å forstå pensjon er noen av fordelene vi har fremforhandlet.

Storebrand lanserer et nytt medlemstilbud, som en utvidelse av den eksisterende Akademikeravtalen. Tilbudet er en omfattende avtale om tjenestepensjon, som kan tegnes av alle medlemmer som er selvstendig næringsdrivende eller medlemmer som har en bedrift opp til 10 ansatte med overveiende del Akademikere-medlemmer.

Avtalen gir medlemmene:

God og helhetlig oversikt
Storebrand sine innloggede løsninger gir både bedriften og de ansatte helhetlig oversikt over sin pensjon

Relevant oppfølging og råd
Storebrand sørger for at bedriften får skreddersydd rådgivning tilpasset sine behov og relevant oppfølging når avtalen er inngått.

Forutsigbare og lave kostnader
Akademikerne avtalen sørger for at bedriften får svært gode betingelser som er forutsigbare i flere år fremover.

Bedre langsiktig avkastning
Storebrand gir deg markedets beste spareløsninger. Med «Anbefalt Pensjon» får du og dine ansatte en optimalt tilpasset spareprofil gjennom hele arbeidslivet.

Du kan også få mer informasjon ved å ta kontakte Storebrand på 22 31 52 77 eller e-post til bedrift@storebrand.no.

Publisert: 15.05.2017