Akademikerne inviterer til høstkonferanse om grønn vekst

invitasjon akademikernes høstkonferanse

Hvordan skal vi oppnå vekst og samtidig skape de grønne kunnskapsarbeidsplassene Norge og verden trenger? 17. oktober inviterer Akademikerne til konferanse for å diskutere hvordan vi skal komme fra kunnskap til handling.

Tid: 17. okt. 08:30 – 17. okt. 12:00

Sted: Christiania hotell, Oslo

Akademikernes høstkonferanse er et viktig samlingssted og faglig påfyll for ansatte i medlemsforeningene, tillitsvalgte og medlemmer. På konferansen møter du de nye gründerne som ser forretningsmuligheter i å løse klimautfordringer. Du får høre hvorfor det er smart å investere i bærekraftige forretninger og om nye veier til mer bærekraftig business. Denne formiddagen vil by på mange eksempler på kunnskapsbaserte løsninger for et grønnere samfunn.

Statsminister Erna Solberg, John-Arne Røttingen (Forskningsrådet), og Kari Sollien (Akademikerne) er blant foredragsholderne.

Mer informasjon og lenke til påmelding finner du på www.akademikerne.no Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Sist oppdatert: 23. oktober 2019