Ny medlemsfordeler - Solintegra og Samsung

Medlemmer av NTF får nå tilgang på to nye fordelsavtaler gjennom Akademikerne Pluss.

Solintegra
Medlemmer av NTF får 6% medlemsrabatt på solcelleløsninger fra Solintegra gjennom Akademikerne Pluss.

Solintegra er et norsk selskap som spesialiserer seg på integrerte solcelleløsninger, men tilbyr også tradisjonelle, utenpåliggende solcellepaneler.

Samsung
Avtalen med Samsung gir medlemmene tilgang til Samsung Partner Portal, med gode medlemsrabatter mot listepris. For å sparke i gang avtalen, gir Samsung medlemmene sommertilbud på opptil 50%!

Medlemsrabatter* for ulike kategorier:

• TV: fra 15 %
  • Smarttelefoner/ nettbrett: fra 20 %
  • Hjem og husholdning: fra 25 %
  • Skjermer/ Galaxy Books: fra 20 %

Les mer om fordelene på www.akademikernepluss.no Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Få full oversikt over fordelsavtalene i medlems-appen

I medlems-appen "A+ Tannlegeforeningen" finner du nyttig informasjon om ditt medlemskap og en oversikt over alle medlemsfordeler og fordelsavtaler. Appen er tilgjengelig i App Store og Google Play.

Sist oppdatert: 4. juli 2023