Nye påmeldingsfrister til høstens TSE kurs

logo TSE

Høstens TSE moduler arrangeres av Romerike, Buskerud og Aust-Agder tannlegeforening. Samtlige moduler har fått utsatt påmeldingsfrist 1. september.

Tannlegeforeningens Systematiske Etterutdanning (TSE) er basert på fysiske samlinger og nettbasert undervisning. TSE består av flere fagmoduler som kan tas uavhengig av hverandre.

Undervisningen gjennomføres med en kombinasjon av fysiske samlinger og nettbasert undervisning. Hver modul begynner og slutter med en samling over to dager med forelesninger. Mellom samlingene gis det gruppeoppgaver.

En gjennomført modul tilsvarer 40 timers etterutdanning. Forutsetningen for godkjent kurs er tilstedeværelse på samlinger og aktiv deltakelse i gruppearbeid.

Klikk på lenkene under for mer informasjon om de ulike modulene og lenke til påmelding

Se også: www.tannlegeforeningen.no/TSE for mer informasjon

Her er høstens moduler:

Høsten 2023 holdes følgende kurs:

TSE Modul 7 Restorativ behandling (Romerike / Lillestrøm)

• 1. samling: 29. og 30. september
  • 2. samling: 27. og 28. oktober

TSE Modul 9 Endodonti (Buskerud / Sundvolden)

• 1. samling: 18. og 19. september
  • 2. samling: 10. og 11. oktober

TSE Modul 10 Periodontale sykdommer (Aust-Agder / Fevik)

• 1. samling: 21. og 22. september