Ny layout i A+ Medlemsappen

Bilde

I appen vår, "A+ Tannlegeforeningen", får du alle dine medlemsfordeler samlet på ett sted – rett i lomma! Nå har appen fått en etterlengtet makeover, og dette feires i tiden fremover med ulike konkurranser, økte medlemsrabatter og ekstraordinære tilbud som du bare finner i appen.

Appen "A+ Tannlegeforeningen" ble lansert i 2020, og gir deg enkel tilgang til dine medlemstilbud og medlemsbevis, uansett hvor du befinner deg. I forbindelse med at appen har fått nytt utseende og funksjonalitet, kommer vi i april til å legge ut en rekke overraskelser i appen i form av konkurranser, ekstraordinære tilbud og rabatter/fordeler hos splitter nye samarbeidspartnere.

Disse godbitene vil kun være tilgjengelig rundt om (og godt gjemt) i appen, og vil bli tilgjengelig på ulike datoer i hele april, så her gjelder det å følge med!

Last ned appen nå for å benytte deg av medlemstidbud og være med i konkurranser.

Appen kan lastes ned i App Store Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu. og Google Play Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Har du har noen spørsmål eller tilbakemeldinger om appen, kan du sende en e-post på post@akademikernepluss.no.

Ofte stilte spørsmål om medlemsappen

• Hvordan logger jeg inn på appen?
    Du logger inn med e-postadressen din som du er registrert i NTFs medlemsregister.
  • Hvordan vet jeg hvilken e-post som skal brukes er?
    Du kan alltids sjekke hvilken kontaktinformasjon og epostadresse du er registrert med på «Min side».
  • Hva gjør jeg hvis jeg ikke får logget inn på appen?
    Sørg for at du taster inn riktig e-postadresse. Hvis e-postadressen din er riktig, men du fortsatt ikke får logget inn, kan det være fordi du nylig er blitt medlem. Noen ganger kan det ta noen dager før medlemskapet ditt kan verifiseres.
  • Hva gjør jeg hvis jeg opplever problemer med appen?
    Hvis du opplever problemer med appen, kan du sende en e-post på post@akademikernepluss.no.
  • Koster det noe å bruke appen?
    Nei, du kan både laste ned og bruke appen helt gratis.
Sist oppdatert: 3. april 2024