Sommertilbud på forsikringer

Foto: Storebrand

Vær forberedt på overraskelser i ferien også. Storebrand, vår samarbeidspartner gjennom Akademikerne Pluss, feirer sommeren med ekstra gode tilbud på forsikringer som hører sommeren til.

Som medlem av NTF får du alltid 30 prosent rabatt på Storebrands ordinære pris på private skadeforsikringer. Har du minst tre forsikringer, øker rabatten til 35 prosent. I den spesielle kampanjeperioden frem til 15. august får du nå i tillegg også 20 prosent rabatt på alle bestillinger dersom du kjøper direkte på nett.

Best i test - A+ Reiseforsikring

Helårs reiseforsikring for deg eller hele familien på reiser inntil 75 dager. En av markedets beste ulykkesdekninger som dekker alle kostnader til lege eller sykehusopphold hvis du blir akutt syk på reisen.

Les mer på www.storebrand.no Lenke til et annet nettsted.

Rabatt på andre forsikringer

Tilbudet kommer i stedet for den vanlige nettrabatten på 10 prosent, og gjelder for nye forsikringsavtaler frem til 15. august 2024.

De kollektive produktene merket A+ er spesialforhandlet med særlig gode priser og vilkår.

Viktig! For å få riktig pris, må du bestille forsikringene via lenkene på www.storebrand.no/akademikerne/tannlegeforeningen Lenke til et annet nettsted.

Sist oppdatert: 17. juni 2024