Handelsbanken på topp blant bankene i Norsk Bærekraftbarometer

Tekst og bilde: Handelsbanken

Forskningsprosjektet Norsk Bærekraftbarometer ved Handelshøyskolen BI har for femte år på rad målt hvor bærekraftige norske bedrifter er, sett fra kundenes ståsted. I år havnet vår samarbeidspartner Handelsbanken øverst blant bankene.

– Det er veldig gledelig og inspirerende at kundene nok en gang gir oss denne anerkjennelsen, så dette er et kudos til alle våre gode rådgivere på bankkontorene som setter bærekraft inn i en konkret kontekst for våre ulike kunder, sier direktør for bærekraft i Handelsbanken Norge Hilde Nordbø i en artikkel i Handelsbankens Magasin Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu..

Handelsbanken har satt seg langsiktige mål innen bærekraft, med fokus på ansvarlig rådgivning, ansvarlig finansiering og ansvarlig investering. Les mer om Handelsbankens bærekraftsarbeid her Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

For mer informasjon om bankavtalen med Handelsbanken, se www.handelsbanken.no/no/privat/forening/akademikerne-pluss/den-norske-tannlegeforening Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Sist oppdatert: 21. juni 2024