Her er årets fagprogram
- Landsmøtet 2023

Fagprogrammet til årets Landsmøte er nå publisert på NTFs nettsted! I år kan vi tilby ikke mindre enn 41 ulike foredrag innen et bredt spekter av tema for hele tannhelseteamet.

Få med deg aktuell forskning, spennende kasuistikker, faglige debatter og ny kompetanse, samt utvid verktøykassa med teknikker, tips og triks som du kan ta i bruk i klinikkhverdagen.

All informasjon om årets arrangement finner du på www.tannlegeforeningen.no/landsmotet

Påmeldingen åpner i månedskiftet august/september, men ta en titt i fagprogrammet og hold av datoene i kalenderen allerede nå. Følg også NTF på Facebook Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu. for oppdateringer om årets desidert viktigste, faglige høydepunkt.

Tid: Torsdag 2. - lørdag 4. november 2023

Sted: NOVA Spektrum på Lillestrøm (tidligere Norges Varemesse)

Landsmøtefest

Torsdag 2. november samles vi for mat, spill og underholdning for årets landsmøtefest.

Mer informasjon om pris og påmelding kommer i løpet av sommeren.

Nordental 2023

NTFs landsmøte er den største årlige møteplassen for den norske tannlegebransjen, og ca 80 utstillere vil ta turen til Lillestrøm med kampanjer, nyheter og gode tilbud. Vi oppdaterer listen med utstillere fortløpende på www.tannlegeforeningen.no/nordental

PS: Det er fremdeles noen få ledige standplasser - kontakt NPG dersom du ønsker å være med som utstiller.

Sist oppdatert: 31. august 2023