Julehilsen fra formannen

Da var dagen endelig kommet!

Fet julemat og god drikke skal nytes i hyggelig lag med familie og venner. Det er tid for å roe ned og lade batteriene for et nytt tiår.

Vi håper dere medlemmer har vært fornøyd med tilbudet BTF har levert gjennom året. Det er et titalls tillitsvalgte i sving for å gi dere et gode faglige og sosiale arrangement. Vi må rett en takk til alle disse flittige, men også til alle dere som stiller på møtene. Julemøtet var i år fullbooket!

2020 blir et spennende år som seg hør og bør starter med Vestlandsmøtet. (PS! Det er fremdeles mulig å melde seg på!). Vi skal som alltid servere varierte forelesninger på medlemsmøtene. Videre vil arbeidet med oppussingen av lokalene forhåpentligvis starte i begynnelsen av året, og vi satser på å ha det ferdig til mai.

På vegne av styret ønsker jeg dere alle en god jul og et godt nyttår!

Vi gleder oss til 2020!

På vegne av styret i BTF,
Eirik Torjuul Halvorsen
Formann