HTF på Facebook

Skjermdump av Facebookgruppen

Ny lukket gruppe for medlemmer av HTF

Vi forsøker å nå ut til medlemmene våre via Facebook. For noen år siden opprettet vi en side som heter «Hedmark Tannlegeforening», som vi oppfordret dere til å «Like».

På grunn av Facebook krever at vi promoterer og markedsfører for å varsle dere når vi legger ut noe på den siden, opprettet vi en Facebookgruppe, som heter «HTF». Noen har opplevd at «HTF»-gruppen har vært vanskelig å søke opp og finne på Facebook. Av den grunn har vi byttet navnet på gruppen til «Hedmark tannlegeforening» Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu., som vi håper er mer søkbar i søkefeltet på Facebook. Denne gruppen er «lukket», og skal hovedsakelig være for medlemmer av HTF. Søk opp «Hedmark tannlegeforening» i søkefeltet på Facebook.

Trykk på "bli medlem" for å bli med i gruppen.

På denne gruppen kommer vi til å legge ut kursinvitasjoner, innlegger og arrangementer,
slik at medlemmene våre får med seg hva som skjer i lokalmiljøet.

Klikk her for å gå til Facebook-gruppen! Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Sist oppdatert: 4. januar 2020